We begrijpen dat het vervelend is als je een klacht hebt en willen dit graag samen met je oplossen. Op deze pagina leggen we je stap voor stap uit hoe je jouw klacht kunt doorgeven. Ook lees je hoe wij er vervolgens mee aan de slag gaan om tot een passende oplossing te komen. We helpen je graag verder.Â
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via onderstaande stappen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via onderstaande knop.Â
Voordat je contact opneemt, zorg ervoor dat je alle relevante gegevens bij de hand hebt. Denk hierbij aan je ordernummer, een beschrijving van het probleem en eventuele foto’s of documenten die de klacht verduidelijken. Dit helpt ons om je sneller te kunnen helpen.
Je kunt je klacht indienen via WhatsApp of e-mail. Voor WhatsApp kun je ons een bericht sturen op WhatsApp-nummer met een korte uitleg van je klacht. Liever e-mail? Stuur je bericht, inclusief alle informatie, naar ons e-mailadres.Â
Na ontvangst registreren wij je klacht in ons systeem. We kijken meteen of we genoeg informatie hebben om je verder te helpen. Mocht er iets missen, dan nemen we contact met je op om dat aan te vullen.
Binnen 3 werkdagen krijg je van ons een inhoudelijke reactie met een passende oplossing. We houden je gedurende het proces op de hoogte en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met de afhandeling.
We nemen elke klacht serieus en streven altijd naar een goede en snelle oplossing. Aarzel niet om contact op te nemen; we zijn er om je te helpen.
We houden je gedurende het proces op de hoogte en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met de afhandeling.
We nemen elke klacht serieus en streven altijd naar een goede en snelle oplossing. Aarzel niet om contact op te nemen; we zijn er om je te helpen!
Laat het ons weten, we staan klaar om je te helpen. Neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee en zorgen ervoor dat je verder kunt. Wij helpen je graag.
Betaal makkelijk en veilig
Klantenservice
Heb jij leuke tips, ideeën of een brandende vraag? Stuur ons een berichtje, we horen graag van je.Â
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:30 uur
Informatie
Menu
© Debakfietsouder | Contact | Cookies | Disclaimer